En av de bättre

Det var med hjärtat i halsgropen som jag cyklade till Hanne igårkväll. Jag har nog aldrig cyklat så fort i hela mitt liv, med anledning att försöka ligga framför det gigantiska svarta molnet som drog fram över himlen. Nu kom det visserligen inget regn eftersom Hammarö tenderar att inneha ett läge där molnen passerar runt ön, men aldrig över (alltså lätt besviken över att jag cyklade som ett as för ingenting). Min lördag avslutades således hos Hanne med rikliga mängder ätbara ting, större mängder prat och en rejäl dos film samt realitytv. Cyklade hem under småtimmarna (möjligtvis ännu fortare än vägen dit) efter en riktigt bra kväll med en riktig pangbrud.


Kommentarer
padre

gött med en lyckad kväll + träning.

Svar: Verkligen!
scripturient.blogg.se

2014-07-20 @ 19:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback