Välbehövlig uppgradering

Det finns gånger då man lämnar en butik med en lite lättare plånbok, men med ett sjuhelvetes bra humör. I mitt fall gick jag ut ur två butiker och spenderade sisådär ingenting på en hel förmögenhet: gissa vem som svävar på moln? För kanske ett halvår sedan vandrade jag runt inne på MQ och fick syn på den mest perfekta handväskan från Stockhlm jag någonsin lagt ögonen på - och jag tror jag talar för alla när jag säger att man aldrig kan ha för många väskor. Dock kostade den saftiga 1200 och jag kände att min plånbok var lite för undernärd för att genomgå en sådan procedur.
 
Nu, med halva priset och ett rungande presentkort, pungade jag ut ynka hundralappen för att få den i min ägo. Därtill införskaffades två träningslinnen och en löparjacka. Allt som allt lämnade 300 spänn min kära plånbok, som låg på 15% av den totala kostnaden. Typ 2 lakan, alltså. Förstår ni min lycka? 300 av 2000. Borde bli ekonom.

Kommentarer
padre

jäkligt snygg väska malas. Kanon att du har gjort så bra fynd ! Ha en bra dag.

Svar: Var ju därför jag köpte den! Desamma!
scripturient.blogg.se

2014-01-10 @ 08:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback