Allt på en och samma gång

Märkte att det har varit rikligt med besök på bloggen samt rikligt med brist på uppdateringar, vilket inte känns som en sådan bra kombination, så det är bara att få tummen ur och dela med mig av mitt intellekt.

Igår var jag och firade min kära glutenintoleranta vän Kristin som plötsligt blivit vuxen. Tog med mig partyt hem till sängen ganska tidigt, då jag hade privilegiet att jobba under denna söndagsförmiddag. Annars har jag idag förmodligen slagit rekord i att pressa i mig kladdkakemuffins - åtta och en halv för att vara exakt - som nu i efterhand inte riktigt hamnar i kategorin för mina smartare idéer eftersom jag har återkommande smärtor där min tarm är inflammerad. Om man kunde få pris i dumma idéer hade jag inte haft plats för alla pokaler. Tog därefter en långpromenad i vilken jag nästan gick vilse, och numera sitter förfrusen framför ett element. Tänker stolt avsluta dagen med en filmanalys ackompanjerad med deppmusik, för vissa dagar är det okej att bara känna nej.

Kommentarer
padre

Angående kakintaget, IQ daggmask !

Svar: Alla kan inte ha en stålmage som du!
scripturient.blogg.se

2014-01-27 @ 12:52:53
padre

hundar har oxå !

2014-01-27 @ 19:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback