Vitaminkick

Om ni tror att det här är min frukost, så tror ni blankt fel. Det här är frukost nummer två, fullspäckad av c-vitaminer, potassium och en stor fet klick mejeriprodukt. Kan också ses som en av mina tusentals dagliga mellanmål, men frukost nummer två låter bättre.

Har privilegiet att stanna hemma idag då hela kroppen protesterar, vilket betyder att jag kommer pendla mellan sängen och skrivbordet de resterande timmarna. Blir riktigt fartfyllt alltså. För övrigt såg jag igår att man kan ge bort en semla gratis via semlogram.se, så om någon känner lite extra empati för mig så liksom, ja. Skicka iväg en. Det är billigt och gör mig med  stor sannolikhet frisk med raketfart.

Kommentarer
padre

du kan skicka skålen på bilden,ser mumsig ut!

Svar: Det var riktigt gott!
scripturient.blogg.se

2014-02-06 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback