Stärkande mat och kommentarer

Nu sitter jag visserligen med munnen full av lunch, men sak samma. Mat som mat. Ska snart puttra iväg in till stan och möta upp 20-åringen. Bjuder henne på gratisfika med semlogram, så hon ska hämta ut sin semla och jag min. Är en sådan underbar syster, ger bort en gratis semla och allt på hennes födelsedag. 
 
Har fått sådana fina kommentarer om teckningen, som jag lagt ut lite överallt på sociala medier, att jag fnittrar som ett barn på julafton. Tack så otroligt mycket!

Kommentarer
olivias | mode, foto & vardag

åh så gott!

Svar: Frukost är ju den bästa måltiden på hela dagen!
scripturient.blogg.se

2014-02-08 @ 13:28:10
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback