Pre-födelsedagskalas

Imorgon blir min andra halva 20 bast, så vi förfestade lite med ena delen av släkten. Gjorde världens godaste tårta med assistans av mina kvinnliga gener, jag menar, tårta och choklad med apelsin - som balsam för själen. Har dessutom fått äran att närvara på Emmas födelsedagsmiddag i vilken jag kommer sänka medelåldern, men det vankas mat och efterrätt så det får gå. Man tackar ju inte nej till mat, liksom.

Mina böner har för övrigt blivit hörda, ty min glutenallergiker skänkte ett semlogram till mig. Prisad vare människan, det behövdes verkligen. Hade tänkt skicka ett tillbaka till henne, men kom på att det kanske inte vore vidare lämpligt, så skickade iväg ett till mina manliga gener som ådragit sig en trevlig förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback