Och hon spricker av lycka

Känner mig bubblig som en en flaska champagne - allt detta beröm för mina kreativa händer får mig att ramla av stolen. Har suttit och småfnittrat åt kommentarer och gillningar i flera dagar. Blir alldeles varm i hjärtat, och det behövs verkligen i dessa tider så tack tack tack av hela min rumpa (skulle säga hjärta, men min bakdel är större)!!! Måste ta tag i det här nu och göra någonting av denna gen som jag utvecklat helt på egen hand utan bidrag från mamma och pappa. Om jag inte prokrastinerade så mycket hade jag säkert redan varit halvvägs vid det här laget.

Vad händer annars då i den blivande konstnärens liv? Började 13.55 idag, så försökte plugga lite inför dagens svenska prov men lyckades somna någonstans däremellan innan jag kom iväg och kämpade igenom skolans en och en halv timme. Sedan åt jag pannkakor och dök ned bland derivator, åt lite till, och nu sitter jag här. Jobbig dag, så att säga.

Kommentarer
padre

Hello,du har en del svåra ord med i dina texter malas,bör vara med ordförklaringar vad dessa betyder
för din enkla fader, typ derivator,prokrastinerade, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ?

Svar: Dagens ungdom vet du, alldeles för intelligenta!
scripturient.blogg.se

2014-02-11 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback