Magstarkt

Låt oss säga att gårdagen avrundades på ett magstarkt sätt. Efter möbelshoppingen bar det iväg på en årlig träff med bonussläkten där vi åt sisådär femtio olika pajer, salta pinnar och flygande jordnötter. Kom i säng någon gång runt halv tre efter att ha uppehållit mig med diverse ting med datorn, och vaknade två, tre timmar efter och kände mig minst sagt instabil. Försökte leda bort tankarna på annat, men det liksom ville sig inte. Så plötsligt insåg jag att nej, någonting är påväg upp ur halsen och det är inte en gasansamling. Jag kan nog jämföras med Usain Bolt när jag sprängde upp ur sängen mot badrummet. Och resten är historia.

Kommentarer
padre

ibland kan man ha sen träff med ullllllllrik !

2014-02-18 @ 07:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback