Kvalitetstid

Det här är nog första gången i världshistorien som jag frivilligt har valt att avstå från datorn under helgen. Visserligen var det mest för att min destination efter skolan i fredags var på resande fot fram mot natten då jag begav mig till mina manliga gener, och därmed inte hade vidare lust att bära runt på tre olika väskor. Det går å andra sidan att diskutera huruvida jag avstår helt och hållet, eftersom jag lagt beslag på pappas teknik, men jag kände att lite livstecken var till fördel att ge.

Fredagkväll var en välbehövlig kväll med tjejerna, likaså lördagkväll med pappa och mina delade gener. Båda kvällarna resulterade i en fem storlekar större mage och puls som en antilop. Vet inte vad grejen är, men pulsen går upp i taket när jag får i mig en större mängd socker. Om det är ohälsosamt så får det kvitta, för jag tänker äta min första semla för i år ikväll ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback