Julklappar och annat onödigt

Nu har jag officiellt inlett julklappsjakten, varav en blev en tidig julklapp till mig själv som sig bör nu i december. Har för första gången blivit ägare till ett par skinnhandskar. Vet inte hur länge jag stod och försökte komma fram till en bra storlek, blev till och med tvungen att rådfråga tre stycken för att få fram det ultimata svaret: mamma, kassörskan och en tant som stod bredvid mig på jakt efter en obefintlig storlek handskar. Men slutligen slängde jag handskarna på disken, betalade för mig och lämnade stan. Ganska lägligt ändå i och med att jag glömde mina andra vantar i skolan, som om mitt undermedvetna verkligen ville ha skinnhandskarna. 
 
Annars befinner jag mig i något av en misär då jag numera är ikapp The 100 och inte har några fler serieavsnitt att se på, vilket i sin tur leder till att jag faktiskt måste ta tag i allt det där som har med skola att göra. Ryser av bara tanken. Så vad gör man? Jo, man hittar nya sätt att prokrastinera - yoga. 

Kommentarer
Alex

Bilden tar mig tillbaka till Göteborgs hamninlopp...här är vi nog på väg in för femtioelfte gången typ...😜⛵️...för att hämta/lämna små 👭👬

Svar: Tror det var den sorgliga hemfärden sista tiden av semestern...
scripturient.blogg.se

2014-12-09 @ 15:30:48
Steffe

Det måste vara när vi ska hämta de små, annars skulle de ju vara uppe på däck som de alltid är........ Skönt att mamma finns så att du kan få stöd i dina inköp:)

Svar: Vi kan ju inte få för mycket syre, liksom.. Ja, bara att jag gjorde tvärtemot vad hon sa den här gången!
scripturient.blogg.se

2014-12-11 @ 13:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback