Frustrationen, alltså

Pappa väckte mig idag. Han väckte mig på mitt jullov. Bara för att jag skulle hinna ringa till vårdcentralen för att skaffa mig lite nya recept. Klockan var tre minuter över nio när jag ringde. Och vad var det om inte upptaget. TRE MINUTER EFTER ATT DE ÖPPNAT TELEFONTIDEN.

TRE.
 
MINUTER.

Jag tror inte ni förstår min frustration. Här har jag alltså varit tvungen att bli väckt på mitt lov, och så kommer jag inte fram för att hela Hammarö ringer till vårdcentralen på en och samma gång. Tre minuter över nio. Allihop. Samtidigt. Nu sitter jag dock här med en latte så det känns väl lite bättre. Har ju tid att fortsätta med gymnasiearbetet som är på lika god väg som min chans att komma fram till vårdcentralen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback