Advent och diverse skinkor

Jag tänkte precis skriva att jag inte gjort vidare mycket idag, tills jag kom på att jag faktiskt inte - till min förvåning - bara suttit på min bakdel denna söndag. Har en tendens att tycka att jag inte gör någonting så länge jag håller mig inom husets fyra väggar MEN jag har idag åstadkommit följande med endast en resa ut i civilisationen:
 
- bakade bröd på morgonen, vilket min mage tyckte var en bra idé (och pappa)
- Slog in julklappar och dylikt
- tränade (läs: låg på golvet och flåsade)
- åkte till Emma och förtärde obligatorisk adventsfika
- griljerade skinka för första gången i mitt artonåriga liv pga att ingen annan (pappa) orkade
 
Och så fick man den dagen att gå.
(Det är faktiskt Emma i hörnet för en gångs skull.)

Kommentarer
PADRE

ha ha, ser ut som vi blivit precis utsläppta !

Svar: Nej, ni är ju i Emmas dårhus!
scripturient.blogg.se

2014-12-21 @ 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback