En i gänget

För någon vecka sedan blev jag med iphone. Jag tog varmt emot släktklenoden som gått från en familjemedlem till en annan, för att slutligen hamna i mina händer. Nu är visserligen glaset på baksidan i x antal skärvor med ett lätt förfallet skal att hålla kalaset på plats, men det är en annan femma (möjligtvis även anledningen till att jag fick lägga vantarna på den utan någon kostnad). I min väntan att uppgradera skalet till någonting mer, tja, helt, tog jag min whiteboardpenna och började kleta. Så nu ser den lite roligare ut, även om den fortfarande innehar en nyans av skit.

Kommentarer
Susanna Maria J

Men sån tur att du fått tillbaka den! :)

Svar: Ja verkligen!
scripturient.blogg.se

2014-08-31 @ 20:31:37
URL: http://oslofru.com/
PADRE

snygg,sälja handmålade skal, kan det vara något ?

Svar: så himla pilligt, men bra tanke!
scripturient.blogg.se

2014-09-01 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback