Borde ha käkat fler blåbär

Jag pendlar mellan att vara vid fullt medvetande till att befinna mig omgiven av moln. Mamma har i stort sett konstaterat att jag ådragit mig en virusinfektion, eftersom jag har lyckats hålla mig frisk och kry under en längre period fram tills nu. Jag antar väl att det var dags igen för en nedbombning av mitt immunförsvars murar av ruttna träplankor. Lagomt till mitt infekterade tillstånd har jag fått en lapp av min läkare för lite blodtömning, så nu ska jag raggla mig bort till vårdcentralen och lämna ytterligare röd vätska till de litrarna som de tappat mig på de senaste åren. 

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Härlig bild!

Svar: Tack så mycket!
scripturient.blogg.se

2014-08-25 @ 14:53:39
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback