Åter till rutinerna

För första gången någonsin lyssnade jag frivilligt på Sommarpratarna i P1, mest för att det var Felix Kjellberg som pratade. Var väl inte det bästa jag lyssnat på eftersom man visste det mesta redan (och att alla sommarpratare överhuvudtaget låter som förskolelärare under höguppläsning). Lyckades dessutom plocka upp ett citat som numera fått en hedersplats på ena garderobsdörren.

Helt okej att vara hemma, även om bristen på hamnvärdar (som är trevliga att se på) är slående, plus att jag nu måste ta tag i allt det där man har försummat under semesterns navelluddspillande. Tills nu har jag redan hunnit med bankärenden, städat rummet, satt på mig rena kläder som jag inte sovit i och borstat tänderna samt lett morgonens allsång som mer blev en enmansshow utan applåder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback