Tårtmaraton

Jag vet inte hur många det är som ställer sig och slänger ihop tre olika tårtor samma morgon som man kommer hem från krogen. Föll in i koma någonstans runt halv fyra efter en extraordinär kväll hos Maria som blev myndig vid tolvslaget. Ännu bättre att vi fick en jättebra krogrunda utan att halvflinta 35+ försökte få in en fot hos någon av oss (läs: mig). Har ännu inte kommit underfund med hur jag ska tolka det. Men tillbaka till ämnet: Halva tjocka familjen samlades idag under ett och samma tak för att prova ut smaker inför ett kommande bröllop. Slaviskt ställde jag mig runt tolv med tre tårtor och var inte klar förrän klockan sex. Och nu är jag så trött och mätt att det är ett under att jag fortfarande fungerar. Men det går en timma och så är jag hungrig igen, tack vare mina gener jag ärvt av pappa.

Kommentarer
padre

Finns värre maraton !

Svar: Själv klagar jag inte direkt på att få tårtbuffé
scripturient.blogg.se

2014-04-13 @ 17:12:11
padre

inte ens dagen efter ?

Svar: Okej då klagar jag
scripturient.blogg.se

2014-04-14 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback