En enda stor sörja av problem

Ni har jag kommit till det där stadiet när man gör allting förutom det man egentligen ska göra. Det är påsklov och jag försöker febrilt bli klar med en miljöinlämning innan dygnet nått sitt slut, och detta gör jag på bästa möjliga sätt - med prokrastinering. Inte konstigt att jag inte har någon fritid när jag alltid skjuter på saker och ting, och sedan klagar jag på att jag måste plugga hela dagarna. Någonting som jag lyckats göra istället för arbeten med deadline, är att göra mitt nya rum beboligt. Har kopiösa problem med möbleringen, och eftersom jag går arkitekturlinjen torde det inte vara något större hinder. Men det är det. Det är som att planera en resa jorden runt, som att veta vad man ska göra med livet efter skolan, som att välja en ben&jerry. Det går liksom inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback