Döden är gul

Lyckades nästan bli påkörd av en cyklist imorse under min löprunda, som kom flygandes nedför en backe medan jag var alldeles för upptagen med att möblera om kläder till bekväm nivå. Riktigt bra start på dagen. Om jag inte dör av en behjälmad cyklist, lär jag nog dö av någon plötslig allergiattack - är det bara jag eller börjar världen se aningen mer gul ut? Än så länge verkar jag ha klarat mig hyffsat ifrån de sluga partiklarna, men det lär slå till lika snabbt som pappa äter upp en hel chipspåse.

Kommentarer
Ida

haha, men usch! :(

Svar: Men det är ju som de säger, det som inte dödar härdar (alternativt tvärtom haha)
scripturient.blogg.se

2014-04-24 @ 21:52:31
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback