Vissa lär sig aldrig

Det känns som om jag har världens godisbaksmälla - magen är uppblåst, illamåendet trycker i halsen och min matlust är lika med noll. Men skam den som ger sig! Okej nej ärligt talat vill jag bara inta sängläge resten av dagen. Jag kan inte annat än att ge all min kärlek till min dumhet att trycka i mig ting jag inte tål, fast å andra sidan är ju människan det enda däggdjuret som inte lär sig av sina misstag.

Masar mig ut i skogen en stund för att få igång kroppen. Dagens dejt med mina manliga ärvda gener ligger trots allt snäppet högre än sängen i prioriteringar (eftersom jag spillde nästan halva frukosten i sängen och måste bädda nytt, inte så kalas).


Kommentarer
Elsa

Älskar satir haha, men det är sjukt svårt att hålla sig nyttig.. kämpar med samma själv men ja, som sagt kämpar vidare :) Gick omkring hela igår med uppblåst mage och ont för jag tuggade tuggummi - skit också tål inte skiten

Svar: Tillämpar det är inte lätt när det är svårt (torrt men stämmer). Det är ju så jobbigt, man vet att man inte borde äta det för det räcker med tre fyra stycken innan man knockas av ett vått stenblock med illamående. Sen är man ändå dum och fortsätter trycka i sig.. Tuggummibiten har jag åtminstone lyckats få in i skallen att jag inte heller tål. Den dagen kommer snart för dig med, ska du se. Jag ber för dig!
scripturient.blogg.se

2013-09-28 @ 13:17:01
URL: http://sadistiskmytoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback