Fruktstund och problem med namn

Att skriva laborationsrapporter, över en vecka efter utförandet, någorlunda sent på kvällen är inte en bra idé överhuvudtaget. Dels minns man knappt vad det var man gjorde och dels finns det överflöd av mer underhållande ting att sysselsätta sig med när klockan börjar dra sig mot 21.00. Men jag är fast här, sörplandes på blaskigt citronte och ihärdigt skalande av nyinhandlade satsumas eller clementiner eller apelsiner i mindre format. Har alltid problem med de där små runda citrusfrukternas namn - de är alla clementiner för mig. Apropå citrusfrukter med många namn, så hoppas jag att Sandra numera kan sitta bredvid mig utan att hålla för näsan när jag intar mina dagliga mellanmål, som tidigare bestått av bananer eller djungelkorv eller gula könsorgan av det manliga släktet.

Kommentarer
Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE.

fin bild!
kram <3

Svar: Tack så mycket! Kram!
scripturient.blogg.se

2013-10-20 @ 23:13:56
URL: http://www.svenssonjullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback