Det räcker inte med en

Och så hände det igen. Bagartanten vaknade till liv (och drog upp mig ur sängen alldeles för tidigt) och skapade 43 dinkelbullar med dadelkräm. Kände att gårdagens kanelbullehögtid lämnade frysen ganska tom, så det var lika bra att knåda ihop nya påsar, även om hälften kommer ligga och jäsa i min mage inom en snar framtid. Dessutom har jag kommit på att det bästa sättet att lägga undan bullar så att inte alla försvinner (och därmed lämnar kvar fler till mig), är att lägga påsarna i frysens grönsakslåda, bakom broccolin och spenaten. Det har nämligen visat sig vara väldigt effektivt.

Kommentarer
felicia

gott!

Svar: Det var det verkligen!
scripturient.blogg.se

2013-10-05 @ 13:37:36
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback