Den obligatoriska helgfrukosten

För en gångs skull var det skönt att inte behöva väckas av klockradion med Heaven is a place on earth spelandes på högsta volym. Musik i all ära, men halv sju på en fredagsmorgon är det en sådan låt som får en att vilja tända eld på klockan och kasta den ut genom fönstret. 

Helg betyder pannkakor i mindre format samt en matfotografering på tio minuter så att frukosten hinner kallna. Så nu har jag avnjutit svalnade minimorotspannkakor, sett en femtedel av min dagliga dos serier och ska placera baken i bilen och övningsköra lite med min trogna moder som frivilligt riskerar livet för att hjälpa mig att riskera livet för allmänheten.

Kommentarer
felicia

ser gott ut :D

Svar: Smakade riktigt gott också!
scripturient.blogg.se

2013-10-12 @ 12:08:43
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Annika

Gott c:

Svar: Skulle inte klaga om jag åt det igen!
scripturient.blogg.se

2013-10-12 @ 12:22:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback