Absence of mind

Först och främst får jag lov att be om ursäkt för min lysande frånvaro. Nej, jag har inte ramlat ned i en grop eller lyckats hamna i baklås på toaletten - jag är faktiskt i fullt fungerande skick. Har bara haft lite annat som krävt min uppmärksamhet. Och eftersom himlen gråtit hela veckan har kameran legat och samlat damm på hyllan, så jag har sisådär noll aktuella bilder till hands.

På fredag - om exakt tre dagar - kommer förresten den där lilla atombomben att släppas. Ganska stor grej för mig, men för er kanske det bara är en fis i rymden. Sitter för närvarande på nålar och slurpar i mig te, och det pirrar i hela kroppen. Fast det kanske bara är ett tecken på allt vätskedrivande jag har fått i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback