Påfyllning

Förlåt, jag kan inte hjälpa det. Det är antingen bilder på min nuna eller på mat, och jag tror vi alla vet vilken av dem vi föredrar. Att min frånvaro med uppdateringar lyser som ljusterapi beror på att lärarna på något sätt har lyckats proppa in prov, inlämningar och redovisningar på en och samma vecka. Kommunikationen är minst sagt på topp. Resulterande har min fysiska aktivitet bestått av att sitta på bakdelen timme efter timme, så imorse masade jag mig upp ur sängen vid åtta och gav mig ut på en löprunda för att rensa huvudet. Nu när huvudfrukosten är uppäten är det väl lika bra att sätta igång och överrösa hjärnan med fysik. Snart.

Kommentarer
felicia

gott :)

2013-11-16 @ 17:26:58
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback