På besök hos mina delade gener

Nu sitter ni säkert och tänker "vart håller den där Malin hus egentligen?" I brist på internet och ett liv bortom skolan har inläggen återigen glesnat mer än vanligt. Tänker inte säga att jag ska bättra mig, för det lär bli raka motsatsen.

Igår agerade jag finbesök hos min kära syster och skickade ut hennes sambo på soffan. Trots att jag fick nio timmars sömn vaknade jag upp och kände mig helt utslagen, som på den gamla goda tiden när man spenderade varje helg med att dygna (dyngna? Usch, det svenska språket vill inte idag). Kändes inte som den bästa starten på dagen när jag sedan skulle infinna mig på badhuset och simma 80 längder i en bassäng proppfull av plaskande tonårskillar samt resterande tjejer med sinnet i behåll. Trots att jag skrubbade med fem lager tvål och schampo, luktar jag fortfarande som ett livs levande badhus.

Kommentarer
padre

Hmmmm, knoppade du över hos två Aliens,, att du vågade !

Svar: Jag klarade mig med nöd och näppe
scripturient.blogg.se

2013-11-24 @ 10:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback