Går ödet till mötes

Jag andas, äter och sover fysik - om jag inte blir nästa Newton så kommer jag bränna upp alla fysikböcker som existerar. På riktigt. Det enda jag gör är att plöja sida efter sida och uppgift eller uppgift, och det tjänar väl ändå ingenting till i slutändan för proven handlar alltid om någonting helt annat. Kommer sitta i skrivsalen imorgon bland resten av teknikarna och naturarna, och svettas floder av nervositet. Förmodligen kommer jag dessutom undergå en härdsmälta under tiden, men det är skit man får ta.

Kommentarer
padre

simma lugnt malas, jorden är rund !

Svar: Den är faktiskt oval!
scripturient.blogg.se

2013-11-13 @ 17:43:01
Veronica Eriksson

Usch fy och blä för plugg.. men du är duktig som ligger i hårt! :) Kram

Svar: Blir inte bättre av att man får högvis med arbeten att göra på en och samma vecka... Gör mitt bästa, haha, kram!
scripturient.blogg.se

2013-11-13 @ 18:54:38
URL: http://vveronicas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback