En enda röra på alla håll och kanter

Efter att varje dag ha kommit hem från skolan, satt sig med plugg och sen direkt avlidit i sängen har mitt rum blivit någonting av en soptipp. Jag har kommit in och släppt allting rakt ned på golvet, och sen har jag inte haft tid att städa. Till och med (plast)växterna vid teven har ramlat av krukan och förblivit i samma läge. Visst kanske det inte ser ut som ett stort bombnedslag, men förvillas inte - på golvet vid änden av sängen finns ett helt universum. Har tappat bort min fjärrkontroll någonstans där också, för den delen. Plus en hel del viktiga papper. Dessutom var den här bilden tagen för någon dag sedan, nu ser det ännu värre ut. Det är till och med mer saker på golvet än under min säng, och där under finns två tredjedelar av allt jag äger.

Kommentarer
padre

förstår nu hur det kommer att se ut efter det tredje världskriget har ebbat ut, herrrrrrrrrrrregud malas
ha ha ha !

Svar: Hmm måste ha ärvt det av dig!
scripturient.blogg.se

2013-11-16 @ 16:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback