Catching Fire

Klockan var 14.00 när vi satte oss i biosalongen. Sex stycken, plus fyra andra främlingar, placerade sina bakdelar i de röda sätena. Med över 140 lediga platser kändes det minst sagt mesigt att sitta där, och det stack till lite i mitt hungerspelsälskande hjärta. Dock kände jag mig som ett barn på julafton när Lionsgate tog upp hela bioduken. Den var så bra, så fantastiskt sinnessjukt bra. Så bra att jag nästan börjar gråta. De 130 riksdalerna jag pungade ut var väl spenderade. Men om mitt bokälskande jag fick bestämma hade filmen gärna fått vara sjutton timmar (utan kisspaus) för att få med varje liten detalj av originalet.

Kommentarer
Jonas

Det där lät ju inte lite nice =) Det är väl så där jag kommer att känna när jag ska kolla på The Hobbit part II sen ^^

Svar: Ja den kommer ju snart! Dags att punga ut ännu mer pengar då..
scripturient.blogg.se

2013-11-20 @ 22:30:13
URL: http://thegamingground.com/
Jonas

Hehe, fast det är ju filmen värd imo ;) Ha en trevlig helg!

Svar: Jo det är sant haha. Tack desamma!
scripturient.blogg.se

2013-11-22 @ 15:15:05
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback