Träning kombinerat med film

Fördelar med att träna under julhelgen är att kanalerna på gymmets tv-apparater visar filmer. Ackompanjerad av Rango, sprang jag alltså intervaller och svettades till döds. Kändes väldigt motiverande att se en kameleont som led av identitetskris medan jag snubblade fram på för hög hastighet. Det var faktiskt nära att fötterna försvann under mig vid ett försök att stå vid sidan av löpbandet. Hängde inte riktigt med i mekanismen när jag skulle få fäste på bandet från helvetet igen. Att skada sig är inte det jag fasar över, snarare skammen och risken att åka rätt in i den stackars saten bakom mig. Skulle nog aldrig kunna återhämta mig från en sådan katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback