Julkalender och adventsfrukost

Det här med att fixa julklappar är inte min grej, dels för att jag nog har den sämsta planeringen genom tiderna och dels för att jag sitter uppe till tre på nätterna för att få rätsida på det hela. Har till och med missat fyra avsnitt av julkalendern plus övriga serier som jag  slaviskt följer. Nästan så att jag blir besviken på mig själv.

Försöker masa upp bakdelen ur sängen för att jobba en timma. Senare bär det av hem till hon jag delar mina gener med för lite tradionellt julbak samt en hel del ätande. Man måste ju tänja ut magsäcken inför julbordet, liksom.

Kommentarer
Jasmine Lundvall

Mys! Ska kolla på julkalendern nu :)

Svar: Måste vara den bästa julkalendern genom tiderna!
scripturient.blogg.se

2013-12-22 @ 10:27:58
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Felicias mode

men ååh så gott!!

Svar: Ja, inte alls fel!
scripturient.blogg.se

2013-12-22 @ 10:37:46
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se
padre

ekologiskt julbak ? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

Svar: En fjärdedel åtminstone!
scripturient.blogg.se

2013-12-22 @ 18:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback